Dikuasakan oleh Blogger.

Langkah 2: Menyelam di dunia internet [baca tips!]

>> Sabtu, 15 Oktober 2011

Assalamualaikum...hari ni p buka emaill..adeeihh bnyaknya akaun smpai x tahu mau buka akaun mna satu. Yg lupa password pun ada juga...adoihh...ni smua pasal nk mnceburi dunia bisnes internet lar nih tapi x suksess juga. Until one day jumpa redmummy.com waaahh! teruja after read her blog! Dah mula dah langkah satu...klu tgk bwh tu ada entry impian berani mati hehehe. So skarang nak buka langkah 2 pula. Aku nih da bnyak buang masa dlm fb...chatting...da berbulan2 tapi xda faedah langsung. Dari aku buang masa baik aku cari jalan bagaimana nak manfaatkan kelebihan akses internet nih. Haduihh~ puas aku fikir...skang kira langkah 2 dah sebab baru hari ni aku buka email n baca email redmummy.com. So langkah 2 hari nih: Baca tips! Fahami.

0 comments:

Catat Ulasan

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP